You are currently viewing במשך שנים, חברת שמנים אתריים זו התמקדה במחקר של התעשייה ולא מכרה מוצרים. הנה הסיבה לכך.

במשך שנים, חברת שמנים אתריים זו התמקדה במחקר של התעשייה ולא מכרה מוצרים. הנה הסיבה לכך.

"במשך השנים הרבות הראשונות של החברה שלנו, למעשה לא היו לנו מוצרים", אומר המייסד והמנכ"ל של Nature's Fusions, סי.ג'יי פיטרסון.

 

לאחר שאחותם אובחנה כחולה בסרטן בלוטת התריס, סי ג'יי פיטרסון ואחיו יצאו למצוא תרופה טבעית לתופעות הלוואי המצערות שליוו את הטיפול. בגלל היעדר המידע והוויסות בעולם הנטורופתי, אחותו של פיטרסון יצאה עם נזק ארוך טווח לכבד שלה. האחים המתוסכלים הקימו את החברה ובילו שנים בלמידה על רפואה טבעית, מסוגי אדמה ועד שמן מנטה, כך שיוכלו להעביר את המידע לאחותם ולקהל הרחב.

 

פיטרסון, מנכ"ל החברה, חולק כיצד השנים שהוא ואחיו בילו בללמוד על הענף שלהם, לפני שהשיקו מוצר, עזרו להם בסופו של דבר להקים את החברה שלהם.

 

Nature's Fusions לא התחילה כחברת שמנים אתריים. איך עברתם את המעבר מחינוך למכירה?

במשך השנים הרבות הראשונות של החברה שלנו, למעשה לא היו לנו מוצרים. היינו רק חברת מחקר ופיתוח שדיברה עם חברות שמייצרות מוצרים. דיברנו עם חנויות ומותגים קמעונאיים שהפיצו ומכרו. שוחחנו עם קבוצות רופאים וקבוצות כירופרקטיקה ושאלנו אותם, "איך אתם מתקשרים עם הלקוחות שלכם? מה עושה את ההבדל בין דבר אחד למשנהו?"

 

התחלנו לצלול לעומק הכימיה שמאחורי מה שהפך מוצר אחד שונה ממוצר אחר. למדנו ניואנסים ועובדות על מרקם האדמה, דפוסי רוח ועוד. קיבלנו דגימות מחקלאים ולמדנו לדעת מה ההבדל. הייתי מריח, טועם ונוגע ואז מסתכל על תוצאות בדיקות מעבדה ברמה מולקולרית.

 

איך ידעתם שהגיע הזמן להשיק מוצרים משלכם?

אחת הקמעונאיות הגדולות הגיעה אלינו ואמרה, "היי, למה אתם לא בונים לעצמכם מותג? אתם כבר מכירים את החקלאים וכבר התחלתם לחנך את האנשים." כשזה הגיע לקמעונאות, קנינו אונקיות בודדות מדי פעם מהחקלאים והכנו את בקבוקי המוצרים בסלון הביתי שלנו. לקחנו פיסות נייר והדבקנו אותן לבקבוקים. החנויות אמרו בעצם, "זה נורא! אלה מוצרים נהדרים, אבל הם נראים נורא."

 

איך אתם חושבים שהמשימה המקורית של החברה שלכם הובילה למה שהחברה מייצרת היום?

כשהקמנו את החברה הזו, רצינו שאנשים יבינו שאנחנו אולי לא המוצר הזול ביותר או הכי מגניב בשוק, אבל שאנחנו המוצר הכי כנה שתקבלו. אם אני אגיד לכם שהמוצר עומד לעשות משהו, הוא יעשה את זה. אני לא מחוץ למשחק, טוען טענות אנקדוטיות או טענות שיווקיות לשווא.